fbpx
„Nu suntem muritori, e clar. Dar suntem niste zei prosti, niste nemuritori care ne-am uitat destinul. (Constantin Noica)“

Ce-ati facut cu festivalurile noastre?!

de

mamaia 2011Poate nu stiati (si aproape sigur nu stiati), intre 25 si 28 august s-a savarsit Festivalul Mamaia 2011. Nici nu-mi vine sa cred ca, daca nu-mi spunea Andrei Partos de evenimentul asta (el a fost in juriu, asa a avut un culoar rezonabil de informatie), habar n-aveam. Ca sa intelegeti dimensiunile acestei indignari, va spun ca, in urma cu zece ani, asteptam toata vara festivalul, presa scria anticipat sute de lucruri utile, televiziunile se bateau pe licenta de transmisie, anuntam picanterii si detalii cu o luna inainte. Era o sursa de subiecte jurnalistice incitante.

Sigur, aceleasi festivaluri erau si ocazii aparte si feerice, cand eu si Alice mai luam cate-o bataie de la vedetele isterizate de faptul ca aveam prostul obicei sa scriem toate adevarurile in ziar. Dar dincolo de farmecul penal al unor competitii cu staif – si fara sapte ani de-acasa, pentru unii – era superb. Pentru mine si pentru Alice, Mamaile si Cerbii erau sarbatori, erau privilegiul de a consemna realitati culminante, la capatul unor veri in care luptam cu impostura, cu playback-ul, cu prostul gust.

Anul acesta, orice televiziune era libera sa transmita Festivalul Mamaia GRATIS, daca voia. Si n-a voit. Cu alte cuvinte, Festivalul Mamaia s-a transmis doar online (prost, cu multe plangeri tehnice si poticneli in website) si de catre TVR Neptun, parca. Iar conform relatarilor de la fata locului, teatrul de vara era aproape gol, era penibil.

Nu-mi vine sa cred! Cu cativa ani in urma, Festivalul Mamaia era sursa celor mai aprinse subiecte, macar ne intreceam in a scrie cine cu cine s-a culcat pentru marele premiu (o, tempora, o, mores!), cine a luat spagi, cine si-a aranjat rudele (si, mai ales, amantele) sa cante in finala, cine s-a dat in stamba la repetitii, cine se va ciondani cu cine in talk-show-urile „dopo festival”.

Romania de azi arde evenimentele mondeno-muzicale care conteaza, isi bate joc de ele. Si se ocupa, in schimb, de chilotii pitipoancelor semidocte, cuplate cu cocalarii cei dintai ai patriei. Sunt trista, nervoasa, suparata, iar asta nu e ceea ce-mi planificasem pentru acest sfarsit de saptamana. Nunta lui Borcea conteaza (muuuult) mai mult ca Trofeul Festivalului Mamaia. Cine-a spus ca Apocalipsa vine cu foc si durere? Eu cred ca vine cu prostie si nesimtire.

Nu vorbesc in numele meu, sa fie clar, desi as avea dreptul, fiindca e blogul meu. Nu, eu vorbesc acum in numele celor inca multi (din fericire), carora le e dor de festivalurile noastre. Nu sunt ipocrita, pe nimeni nu intereseaza doar muzica, ca doar Festivalul Mamaia nu insemna numai ambitusuri impresionante si creatii sofisticate, ci si mondenitati palpitante, interesante – e drept, nu vulgare, cum s-au invatat unii, in ziua de azi.

Festivalul Mamaia e un eveniment care are in carca zeci de ani de statistici si momente memorabile. Si-atunci va intreb, speriata: cum a ajuns nunta unui toparlan sa aiba o audienta de-o mie de ori mai mare ca un mega-show? Va repet, cu riscul de-a parea fixista: cum sa dai drepturi de transmisie gratis TUTUROR televiziunilor si NICIO TELEVIZIUNE sa nu preia Festivalul Mamaia?!

Asta in conditiile in care:

Festivalul a inclus un concert in memoriam CORNEL FUGARU (invitati: Vlad Fugaru, Mirela Fugaru, Gabriel Cotabita, Monica Anghel, NICO, Lucia Dumitrescu, Adrian Enache, Marcel Pavel, Aurelian Temisan)…

… apoi un megarecital IRIS…

… apoi un megarecital CARGO.

Si pentru prima data, a avut si sectiune rock, sa nu mai spuna nimeni ca e un eveniment ruginit: Sectiunea Rock Teo Peter!…

Foarte trist.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Categorii:
Uncategorized

Comentarii

  • În „Mamaia” nu s-a băgat un milion de euro ca la Borcea Mondialul.
    În „Mamaia” nu se face topless ca pe plajă.
    În „Mamaia” nu se practică fără număr.
    În „Mamaia” nu se adună VIP-urile şi NUP-urile
    În „Mamaia” nu se cântă „Banii mei are valoare/Cei ce are nu mai moare”
    Mai vreţi? Mai am…

    Omuldelamunte 28 august 2011 17:14 Răspunde
  • Omuldelamunte, stiu ca mai ai… Mi-e si frica de ce-am sa aud. Festivalul Mamaia nu prezinta senzationala poveste a fetei care parvine, a barbatului care profita, a publicului care exerseaza libidinosenia. Asta e, doar ca prin asta am demonstrat ca publicul e alterat de sistem, nu invers: candva, acelasi public era innebunit sa vada la TVR Festivalul Mamaia, care facea audiente colosale, mai ceva ca Eurovision! Si nu vorbesc de anii ’80 acum, ci de fapte petrecute cu cativa anisori in urma. Cine-si bate joc de reputatia acestei natii? Eh, destui, din pacate.

    Simona Catrina 28 august 2011 17:27 Răspunde
  • Eu ma duc in seara asta si sunt f curioasa care va fi atmosfera si mai ales cate lume va fi in sala…sincer, eu ma duc pentru Cargo pt ca si eu si sotul meu suntem fani:))) Ai dreptate in tot ce ai scris…dar sa stii ca asa cum festivalul nu mai este ce era, la fel si litoralul romanesc, statiunea Mamaia mai ales. Anul asta mai mult ca oricand a batut rau vantul pe litoral, Se practica doar turism de weekend si nu are rost sa ne mai intrebam de ce…cred ca este destul de evident. O sa scriu impresiile mele dupa ultima seara de festival…primele seri le-am urmarit doar la tv.

    laura 28 august 2011 18:00 Răspunde
  • În schimb, festivalurile toparlanilor se tin lant, si sunt transmise de canalele de televiziune de stiri ! Nunti de nesimtiti cu pretentii, ca asa-i la noi unde nesimporcii s-au îmbogatit pe spatele statului si în cardasie cu politicienii cu ceafa groasa si apropiatii lor. Astea-s exemple de urmat si de televizat ? Astea-s valorile salutabile si mediatizabile ? O megarusine care ne murdareste retina si moralul, ala cat mai era.
    Chiar acum, în direct, un toparlan care si-a cumparat o fatuca (sa nu-mi spuneti ca manechinista aia îl iubeste pe nenea asta cu delicatete de cartof rasuflat – îmi cer scuze castei cartofilor) se desfasoara cu toata delicatetea si splendoarea unui carnat semi-avariat îmbracat în alb.
    Dar ce rusine si pt fatuca ! Pai daca te uiti la cuplul asta de porumbei, îti dai seama ca-i vorba de prostitutie, nu poate fi altceva. O „modelista” f. tanara, obisnuita cu „frumosul”, nu, ia un carnat semi-avariat de barbat. Si asta e un exemplu’ bun pt fetele noastre ? 🙁 Adica hai sa ne vindem (corpul si mintea) ca sa ne fie bine ? 🙁
    Nu stiu, n-am prea consumat Festivalul de la Mamaia din oarece incompatibilitati geografice si portativale, dar va asigur ca îmbogatitii astia de la noi produc o senzatie teribila de voma chiar si la fantome ! Beurk !

    Thomas Man 28 august 2011 19:05 Răspunde
  • Simona, acum aflu de la tine si sant la fel de revoltata.
    Pentru noi, ca si familie care traim in mediul rural, fara urma de cultura, fara nicio posibilitate de recreere decat aceea din fata televizorului, aceste festivaluri erau o sarbatoare. Asta pana cand nu se observau cu ochiul liber aranjamentele care se faceau. Apoi am inceput sa ne uitam la aceste festivaluri pentru a vedea pana unde se poate merge cu prostia si compromisul.
    Callatisul s-a mutat parca in Italia, ce daca aflam despre festivalul de la Mamaia ca se tine in Spania?
    Si totusi, daca pentru mine un concert cu Iris va ramane un vis neimplinit, de ce turistii de pe litoral nu ar profita de aceasta ocazie?! Eu sper sa fie spectatori- macar de dragul artistilor pe care ii iubim asa de mult!!!

    camellia 28 august 2011 19:11 Răspunde
  • Laura, si eu am fost zilele trecute intr-o fuga pana la mare, ma temeam ca am sa mor sufocata de turisti – dar, surpriza, plaja era dezolant de goala. Credeam mai intai ca, fiind ora pranzului, lumea s-a ingramadit la masa, la terase. Pe urma, ora pranzului s-a dus, iar plaja a fost din ce in ce mai goala, deci fara legatura cu cerintele biologice. Pur si simplu, lumea e inerta. Sau lumea e in Bulgaria. Sau lumea a innebunit.

    Simona Catrina 28 august 2011 19:28 Răspunde
  • Draga Thomas, ma razbuni cu randurile astea, eu cred ca sunt masochista, tin televizorul pe Realitatea TV, ca sa vad pana unde se poate merge cu cretinismul: se transmite in direct, cu lux de amanunte (penibile) nunta lui Borcea! Nici daca divorta Basescu si se insura la loc nu cred ca faceau atata caz, e incredibil! Toparlania e maxima, incepand cu hainele de pe ei si terminand cu fauna invitata, cu risipa triviala, cu snobismul de tinichea.
    E drept, sunt destule ironii in studio, unde se afla cativa invitati carora nu le scapa nimic si isi manifesta gustul amar, dar un lucru e cert: nu ne mai intereseaza nimic decat circul ieftin, porcariile mondene, marlanii parveniti, asta face audienta; iar prostul gust ma otraveste. Nu sunt neam domnesc, Doamne fereste, dar sper sa-mi tin mintile (si cei sapte ani) acasa. 😀

    Simona Catrina 28 august 2011 19:33 Răspunde
  • Camellia, ai dreptate si iti multumesc! Eu sunt avocatul pro bono al oamenilor ca tine, care asteapta informatii de bun simt si mediatizari decente. Degeaba baga guvernul bani in campanii de genul „Pentru sanatatea dumneavoastra, evitati excesul de sare, zahar si grasimi”, fiindca adevarata lovitura letala vine de la indobitocire, de la imbacsirea spirituala. Moartea unui neam va veni mai repede de la prostie decat de la colesterol…

    Simona Catrina 28 august 2011 19:37 Răspunde
  • Este incredibil de trist! Si parca mi se pare cu atat mai trist, cu cat pot sa fac diferenta intre ceea ce se intampla la TV in Franta (fara sa vreau deloc sa fac pe nebuna pt ca traiesc aici) si ceea ce se intampla la noi, mai ales ca am plecat nu de foarte mult timp din tara. Apropo de muzica, de cantareti, de valori, sunt de-a deptul impresionata ce grija au de valorile lor si cum toate generatiile, de la mic la mare, cunosc artistii lor, cantecele care au avut succes, le fredoneaza, si in general isi respecta si apreciaza enorm valorile. Parca la noi e din ce in ce mai ridicola situatia. Imi spunea mama de ex, ca in timp ce Japonia era zguduita de seism si toata lumea era incremenita, la noi era „bracking news” la jurnal…pentru a se arata in locul imaginilor din Japonia, despre Virinel si Moni, ce se aflau in divort!! Cred ca orice comentariu este de prosos. Faza legata de nunta unui toparlan vs festivalul de la Mamaia, nu vine decat sa ne arate ca da..incredibil, dar adevarat! Totusi, eu raman optimista si astept cu interes ca lucrurile sa fie altfel intr-o zi, pentru ca desi se intampla ceea ce se intampla, stiu ca exista multi oameni care gandesc si simt ca tine, ca mine, ca toti cei care fac comentarii in acest sens…

    Crina 28 august 2011 20:33 Răspunde
  • Oricat si-ar spoi ei aratarile sau si-ar împodobi sarbatorile, tot grobieni raman parvenitii astia de azi, îmbogatitii de la Iliescu încoace (cu mici, f mici exceptii, sunt toti teribil de inculti, nu au nici-un reper de moralitate, sunt experti în inginerii de tip mafiot, asta ca sa nu le enumar alte calitati). Soiul prost e scris pe fruntea lor, lipsa de educatie sanatoasa razbate printre milioanele lor, toparlania e vizibila si sub echipamente D&G sau Armani si straturi de cristale Swarowski.
    în loc sa se ascunda în papuris si sa-si linga avutiile de origine dubioasa, parvenitii nostri îsi plimba colesterolul prin televiziuni spre dezgustul nostru. Festival de picioare nespalate si de bani spalati la evenimente crase. Sa multumim sistemului pus în miscare de dupa 90 care a nascut astfel de monstri.

    Thomas Man 28 august 2011 22:37 Răspunde
  • Sa stiti ca eu am luat atitudine si am scris acum doua zile un mail celor de la Pro TV. Despre dezamagire, despre scarba, despre cum au ajuns sa ii numeasca pe manelisti artisti si despre cum stirile lor incep cu toparlanii amintiti de voi mai sus. Si da, mi s-a raspuns. Au spus ca apreciaza critica aceasta constructiva, oamenii ca mine, telespectatorii ca mine si ca imi multumesc. Si ca parerea mea conteaza. Cat negrul de sub unghie, as adauga eu, dupa ce asta seara stirile de la ora 7 au inceput cu Borcea si Becali. Schimbam programul, foarte bine. Dar am vrut ca inainte sa fac asta, sa spun raspicat ca ma irita situatia. Si sa le spun ca se vede calitatea oamenilor care ii urmaresc, in comentariile de pe site, unde apar aproape numai analfabeti si prosti. L-am auzit demult pe Pruteanu spunand ca daca ar exista o reactie fizica la manele, el s-ar umple de bube mari pline de puroi, pe tot corpul. Asta simt si eu acum, cand deschid televizorul. Si il deschid foarte rar, credeti-ma!

    Ioana 28 august 2011 22:52 Răspunde
  • Crina, e interesant si reconfortant ceea ce povestesti despre televiziunea franceza, ma bucur ca am intuit corect – aproape in orice tara civilizata se intampla la fel. Chiar ma gandeam ca, daca ar fi sa-i explic unui canadian (asta apropo de faptul ca am stat in Canada sapte ani, stii) ce transmit televiziunile romanesti (si mai ales ce nu transmit), ar fi nevoie de multa desfasurare de forte, de desene si juraminte, ca altfel nu m-ar crede nimeni!

    Simona Catrina 28 august 2011 23:02 Răspunde
  • Ioana, e trist si superb ce spui, in egala masura. Ador partea cu protestul tau, sunt inspaimantata ca si televiziunea publica e becalizata, borcelizata, cumparata, maculata. Stii, cateodata imi doresc sa aflu ca Borcea a deversat cate-o suta de mii de euro la fiecare televiziune, ca sa-si vada nunta in prime-time, macar asa ar avea o logica. Nu ca asta le-ar face cinste incasatorilor, dar cel putin ar avea minima explicatie a crizei, a tentatiei, a business-ului concret. Insa, din nefericire, cred ca au transmis din proprie initiativa, penibil de gratis – si s-au mai si calcat in picioare cu alti ziaristi sa prinda loc in fata, au inchiriat si elicoptere, au facut pe dracu-n patru, Doamne, iarta-ma, ca sa vedem noi crema toparlanimii sfidand orice urma de bun simt.

    Simona Catrina 28 august 2011 23:07 Răspunde
  • Simona, contractele de publicitate pe intervalul orar al desfăşurării cununiei anului, sunt convins că au fost foarte umflate la preţ.
    A simţit şi Gilette şi Tranzactiv că mârlanului îi place, place, place, ţopârlănia etalată la rang de ştirea zilei şi a nopţii, dac-ar dura numai atât…

    Omuldelamunte 29 august 2011 0:46 Răspunde
  • Omuldelamunte, ai dreptate, Tranzactiv mi se pare un sponsor ideal pentru asemenea chermeze. In alta ordine de idei, multe publicatii specializate in pamflet sau alte stiluri de nisa se confrunta cu reticenta advertiserilor, care nu-si pun sigla, vezi, Doamne, langa orice flecareala, vor numai contexte elegante, glossy, decente. Culmea, in audiovizual circoteca de mahala atrage sponsori grasi. Oh, iar ma enervez, ma duc sa-mi picur un whiskey! 😀

    Simona Catrina 29 august 2011 1:04 Răspunde
  • …AU simţit şi Gilette şi Tranzactiv…
    Scuze! M-am concentrat pe Tranzactiv şi nu am petrecut mult timp la toaletă, când m-am întors şi-am descoperit dezacordul.

    Omuldelamunte 29 august 2011 3:05 Răspunde
  • Omule cu Munte, nu-ti face griji, era corect si „A simţit şi Gilette şi Tranzactiv” (elipsele verbale au si ele chic-ul lor) 🙂
    Nu cunosc Tranzactiv ; cu ce se digera ? Sau face si asta festivaluri în bazin ?
    Cred ca talpa tarii cata frunza si iarba dezbate nunta lui Borcea Mondialu’ (Ev. Zilei a numit-o „nunta borceasca”). Asa ca noi n-o s-o mai.
    O saptamana poetica, cu pepeni verzi plini de soare si salati din gradina ursului !

    Thomas Man 29 august 2011 9:35 Răspunde
  • @Thomas- Tranzactiv este un adjuvant alimentar care declanşează un tranzit mai activ.
    Un fel de Transfăgărăşan din nord în sud, şerpuit şi asfaltat.
    Aşa-i reclama aia tâmpită: „Tuuu, cât timp petrecerea de pietoni?”

    Omuldelamunte 29 august 2011 10:16 Răspunde
  • aveti cu totii dreptate si eu am fost la fel de indignata…in tara asta a noastra totul e o afacere chiar si cultura ca de sport ce sa mai zic…..sa le fie rusine si televiziunilor care ne intoxica cu nunti si chefuri de miliardari si promoveaza imagini ca monici, sexy braileanca,bianca…etc si „senzationalul” fernando de la caransebes….no coment….ce putem face…sa luam atitudine…poate ca vom reusi cu toate ca e foarte greu acum cand totul e acaparat de cei pe care ii vedem zilnic la TV….

    corina 29 august 2011 11:28 Răspunde
    • Corina, eu zilnic trag aer in piept si numar pana la zece inainte de a deschide orice site de stiri sau de a-mi arunca vreun ochi pe tarabe, fiindca titlurile imi fac greata si ma revolta pana in pragul nebuniei. Asa e…

      Simona Catrina 29 august 2011 16:23 Răspunde
  • Buna ,Simona!

    Ai mare dreptate!!!Din nefericire s-a cam ales praful de festivalurile noastre.Imi amintesc cu drag de Cerbul de Aur,eram destul de mica.Urmaream cu sufletul la gura pana in ultima seara de concurs.Ma pregateam cu 2 luni inainte si numai despre asta vorbeam.”Incepe Cerbuuuuul!!!!!”
    De Festivalul de la Mamaia ce sa mai zic?Luau ai mei bilete la mare si ma rugam sa cuprinda si perioada cand se desfasura festivalul.Ii vedem pe artisti ca pe niste zei,daca mai aveam si norocul sa fac o poza sau sa iau autograf,eram cea mai fericita.
    Acum locul lor a fost luat de diferite personaje,pitzi si coca,siliconate …ce sa mai…numai no-name-uri.Dar,iata ca specimenele astea fac audientele sa creasca.Romanului ii place circul ieftin.Adevaratele valori sunt uitate undeva intr-un dulap,unde usor,usor se asterne praful.Mai are loc cate o zvacnire atunci cand mai moare cineva…Regrete,pareri de rau,opinii,asta pana cand incepe din nou circul…
    Pacat!!!

    iulia 29 august 2011 11:28 Răspunde
    • Iulia, intr-adevar, festivalurile s-au dezmembrat treptat, pana ajunseram la performanta de a nu le mai vrea nicio televiziune, nici macar gratis! Asta ca sa faca loc unor emisiuni oribile, dupa care ne intrebam cum om fi ajuns un popor unde cocalarii, manelistii si fufele fac legea – si pe cea concreta, si pe cea mondena.

      Simona Catrina 29 august 2011 16:25 Răspunde
  • Ai dreptate Simona! Si eu am auzit intamplator la radio ca a fost Festivalul de la Mamaia! Imi amintesc cat de mult asteptam vara acest festival, atat in anii 80 cat si in anii 90. Erau niste emotii frumoase care imi incarcau bateriile pentru toamna. Nu stiu de ce se vorbeste atat despre aceasta nunta, dar stiu ca ma bucur ca nu sunt singura ce o blameaza. Atat nunta cat si mediatizarea ei! Dar noi suntem ca acei elevi din clasa care nu au chiulit si pe care ii cearta profesoara! Sau mai bine zis ar fi bine sa nu fim doar acei elevi! Ca nu reusesc sa imi dau seama cand si cum vom reusi sa si schimbam ceva din toate aceste puncte de vedere comune: lipsa de bun simt, valorile inversate sau lipsa lor si cam toate „minunile” din media si din jurul nostru. Cum ne putem implica si ce sa facem sa schimbam in bine ce ne supara? Inca nu stiu dar sper ca macar aceste ganduri ale noastre sa faca bine. Ioana

    ioana 29 august 2011 14:07 Răspunde
  • Simona si voi toti,
    daca va stiam pe aici veneam de ieri… dar am stat ca tembela pe Realitatea … sa vad varza de mii de euro si „cirnatul” (TM mor de ris… ) in loc sa vin si sa stau cu voi, sa-mi mai treaca de amar si de ciuda …. eu nu mai am cuvinte…. am doar ciuda si nervi cind deschid tv-ul la romani.

    iana 29 august 2011 14:23 Răspunde
    • Iana, lasa ca e bine ca ai vazut circul de pe Realitatea, asta ca sa n-ai dileme repatriante cumva :)) Eu deja ma gandesc serios ca experienta Romania mi-a cam ajuns. E drept, nu ma pot hotari peste noapte sa plec inapoi in Canada, am destule probleme aici de rezolvat, insa in perspectiva acolo ma vad. 🙂 N-am fost nici noi gramada ieri aici, toti deodata. Veneam cand si cand…

      Simona Catrina 29 august 2011 16:27 Răspunde
  • La Festivalul de la Mamaia – nu era tipenie de om prin cartier… stateam cu sufletul la gura sa urmarim concurentii, sa ne dam cu parerea. sa vedem si sa ne delectam cu concertele.
    Apoi asteptam Cerbul… la fel. toata lumea era activa in fata tv-ului. se discuta in autobuz, la serviciu, la cumparaturi…
    acum discuta nunta lui Borcea?

    iana 29 august 2011 14:27 Răspunde
  • Inteleg perfect ceea ce zici Simona, referitor la cum putem explica celor din alta tara, unele lucruri ce se intampla la noi, in televiziuni sau altundeva. Este dificil, pentru mine cel putin sa explic unele lucruri, pt ca mi-am propus sa nu imi critic tara cu nicio ocazie insa in acelasi timp vreau sa raman obiectiva si sa nu vorbesc prostii. Sunt insa lucruri care efectiv nu sunt compatibile cu viziunea unui om crescut intr-o tara in care nu se serveste atata circ ca si la noi si unde scara de valori este bine, la locul ei. Tin minte o situatie devenita hazlie..era cu vreo 3 ani in urma cand sotul meu, pe atunci iubit, venea lunar in Ro la mine si se intampla sa mai butoneze omul telecomanda televizoruolui, mai mult in cuatarea unui program/ film in lb engleza pt ca franceza e mai greu de gasit la noi. Si butonand el, a dat de OTV cu Elodia. Circ acolo, nu intelegea el o iota insa m-a intrebat ce se intampla si i-am spus ca este o femeie disparuta, se presupune ca sotul ei a omorat-o, si acum se face o ancheta, etc. Evident nu am ramas la programul respectiv, eu neuitandu-ma principial la OTV iar el oricum nu intelegea. Problema este ca el, venind luna de luna..dadea de fiecare data de acelasi subiect..haha..saracul, era naucit, le-a povestit si unor prieteni de aici:)))))..in Franta sunt din pacate f multe disparitii, insa oamenii implicati in cuatari, anchete, etc, isi fac treaba in afara unui circ mediatic,poporul fiind informat punctual, la juranal, asa incat el era pur si simplu incapabil sa inteleaga ce se intampla la OTV..se facusera 10 luni cred, de cand cauta de fiecare data, (devenise subiect de amuzament) dc pe canalul X mai e nebunia cu Elodia si evident, de fiecare data ea era acolo!!! E nevoie sa-ti cauti bine cuvintele pt un raspuns care sa nu para nici a critica si lehamite si ca vb urat de neamul tau, dar sa si inteleaga omul, asa cum zici. Aici nici de Dominique Strauss-Kahn nu s-a vorbit in 4 luni cat s-a vorbit intr-un an la noi de Elodia si totusi populatia s-a considerat intoxicata de subiect. Nu stiu daca sa rad sau daca sa plang…?!

    Crina 29 august 2011 15:29 Răspunde
    • Crina, hahaha, ce bine ca exista povesti minunate – cum e asta pe care ne-ai spus-o – ca m-ai binedispus!!… 😀 Saracu’ om, ce-o fi zis, ca suntem tara de mutanti, ca traim intr-un balamuc general… Tin minte ca eu doar le povesteam canadienilor cate ceva din Romania – fara s-o denigrez, ci doar pentru culoarea unor anumite ciudatenii – si ramaneau impaiati, gogonau ochii mai sa le pocneasca! 🙂

      Simona Catrina 29 august 2011 16:29 Răspunde
  • Multumesc pt explicatie, ODLMV. I se potriveste Tranzactivul carnatului semi-avariat, la fix ca musca pe cacao.
    Iana, dau carnea prin masina (de rufe) 🙂
    Avem traditie la marlanie, ne vine hat de prin fumaritul Evului Mediu, poate si de pe la ostrogoti si tatari daca nu chiar de pe la ilirii nostri d(r)aci 🙁
    Si apoi, dupa 23 august paspa, cand luati de la coada vacii, calfele de cizmarei si altii ca ei s-au instalat în fruntea tarii, cu educatia rasolita si doar cu cultura din papusoi 🙁 O jumate de veac de politruci fabricati la Fane Gheorghiu ne-au dat tonul la cantecul comportamentului. Si dupa 90, gratie ilustrului conducator Ilici, om cu staif slavofon (si studii grele la editura tehnica) si emanatilor lui fara pic de scrupule, marlania a înflorit în libertatea lui „ba p-a masii”, ca baietii destepti da nesimporci (si fara greturi la crime financiare sau poate si umanoide) aveau nevoie de perdeaua de fum a LIBERTATII dobandite ca sa-si împarta prazile, asa cum emanatii au avut nevoie de perdeaua de fum a „teroristilor” în decembrie 89 pt a pune labele lor nespalate (ma rog, e un fel de-a spune ; de fapt, politrucii si securistoizii aveau sapun Lux în dotare) pe nou nascuta Romanika. Asa ca, daca grosii de marlani dau tonul la lege si la kalasnikov, subtireii mai scoliti n-au prea multe optiuni ; ori se pun de canta cu toparlanii puterii, ori o pun de iobagie sau de calugarie, ori se retrag si fac pe ermitii printr-un cotlon.
    Scuze, am cam generalizat, dar nu suntem departe de ecuatiile astea triste.
    Simona, „cocalarii, manelistii si fufele” sunt doar fata vizibila a faptului divers ; presa traieste din asta (din genul asta de pitiponci cu reghetoane) si prin alte tari europene, însa doar la noi, pe fondul epistemeului carpato-dunarean despre care ziceam, cu particularitatile lui, s-a ajuns la paroxismul asta de totala mahala.

    Thomas Man 29 august 2011 17:09 Răspunde
  • Buna Simona,
    Nu-ti voi spune cine sunt … banuiesc ca ar trebui sa sti… Am ajuns aici datorita lui Andrei Partos prin postarea facuta pe FB.. dar sa trecem la lucruri serioase „Ce-ati facut cu festivalurile noastre?!” interesanta intrebare, depinde cui ai pus aceasta intrebare ? lor, noua, voua, sau doar mie cititorul ? Vinovati suntem toti: artisti, compozitori, directori si producatori ai festivalului si voi PRESA scrisa (nu toata).
    1. artisti: Ca ne-am complacut si am acceptat sa participam „ieftin” in astfel de evenimente. (restul sti tu foarte bine)
    Pentru ca am acceptat cu usurinta sa se scrie despre noi lucruri care nu aveau legatura cu realitatea din dorinta de a fi pe prima pagina …
    Ca am acceptat cu usurinta sa interpretam piese proaste, din aceasi dorinta sa fim „acolo”
    Ca suntem dezbinati si nu suntem uniti.
    …….exemplele pot continua
    2. compozitori: Dornici de a fi prezenti in cadrul festivalului(lor) an de an cu piese din ce in ce mai proaste, scrise pe banda rulanta si la comanda, fara sa gandeasca ca grabesc sfarsitul acestui festival(lor).
    Intrigi si „compromisuri” facute in defavoarea festivalului dar in favoarea lor.
    …si aici exemplele pot continua
    3. directori si producatori ai festivalului(lor): Pentru ca nu au stiut sa aibe grija de festival si l-au dat an de an, de la unu la altul si fiecare a facut ce a vrut… bani sa iasa pentru „ei”
    Se faleau in conferintele de presa ce fac ei iar seara se asezau si „dadeau” cu banul…
    4. PRESA scrisa (nu toata): „scrisa” si aici am dubi… pentru nu a tratat niciodata cu seriozitate festivalul.
    Pentru ca trimiteau la festival tineri jurnalisti care erau specializati pe alte domenii.
    Pentru ca asa cum spuneai si tu, va interesa mai mult cine cu cine sa culcat la festival, cine cu cine sa certat, cine pe cine a injurat si foarte putin se scria despre festival, despre artistii importanti ai momentului, despre piese, compozitori sau istoria festivalului.
    Pentru ca mai importanta este declaratia lui Becali, Adi Minune, sau a Biancai Dragusanu, Oanei Zavoreanu, Simonei Senzual; mai important este divortul Columbeanilor si evident nunta lui Cristi Borcea … exemplele sunt mult mai multe aici.
    In concluzie: toti suntem vinovati si EI si NOI si VOI

    „Daca noi ne schimbam si soarta festivalului se va schimba ….cauza poate schimba efectul”

    „Festivalul de la Mamaia ….dorit de multi dar alesii erau putini”:
    http://www.topromanesc.ro/florin-apostol-festivalul-era-ceva-dorit-de-multi-dar-alesii-erau-putini/

    Florin Apostol 29 august 2011 19:40 Răspunde
  • Eu va propun sa organizam noi aici, în Simona Land, un festival care sa ne semene si sa ne mai stearga din frustrari. Sa-i zicem de exemplu si provizoriu Festivalul Papaia (pana apare o denumire mai buna) si sa contribuim fiecare cu cate o piesulita-doua asa mai neconventionale, mai subversive sau mai cum-vreti-voi pt ca am încredere în gustul colegilor de blog la muzici, vorbe si bucatarie umana 🙂
    Deschid partia cu ultimul Red Hot, ca de, avem si noi schiorii nostri.
    Asadar declar deschisa prima editie a Festivalului Papaia desfasurat în arena deschisa a Simonei ! 🙂
    http://www.youtube.com/watch?v=RtBbinpK5XI&feature=iv&annotation_id=annotation_679807

    Thomas Man 29 august 2011 22:11 Răspunde
  • da ma,
    tu propui, tu cistigi… ca cine naiba te intrece la muzici sucite, mmm?

    iana 29 august 2011 22:29 Răspunde
  • @Iana- excepţională replica. De-un umor nebun!

    Omuldelamunte 30 august 2011 8:01 Răspunde
  • Ei, si uite asa se duc pe apa sambetei festivalurile noastre. Iana, taiasi craca entuziasmului 🙂
    Pai ce sa castig ? Adica chiar si tu, amica mea atlantica, vezi totul în termeni de castig ? 🙂
    Fiecare poate sa-si aduca obolul video-muzical, asa cum îl simte pe scoarta personala, nu-i musai nevoie de muzici sucite 😀
    Hei, si de ce muzicile mele ti se par sucite ? Sunt necesare explicatii de text 🙂 D
    Da, ODLMV, Iana are SI umor nebun printre alte dotari 🙂
    Nici nu deschisesem bine cortina de la Primul Festival Papaia din lume si deja mi se arunca oua vopsite în idei 🙁
    Eu astept înca propuneri… 🙂 🙂 🙂

    Thomas Man 30 august 2011 9:46 Răspunde
  • Draga Florin Apostol, mai intai, bine ai venit – fiindca n-ai mai trecut pe aici in prealabil, sau cel putin nu vizibil…
    Multumesc pentru mesajul sistematic – si as vrea sa-ti confirm opinia mea, ai dreptate, asa e, inclusiv eu am o firimitura de contributie la aceasta situatie.
    Intrebarea din titlul acestui material e retorica si, pe Facebook, o fata chiar m-a intrebat: cui adresezi, de fapt, aceasta intrebare? Si i-am raspuns onest: inclusiv mie.
    Desi eu personal n-am scris si nu scriu despre chilotii semidoctelor profitoare si nici despre cocalarii agresivi, am si eu vina mea, apartin unei bresle care a incurajat un dezmat incalificabil, a alimentat inmultirea unor specii nocive.
    Ti-am raspuns si pe Facebook, unde te-ai plans public ca nu-ti aprob comentariul – aseara n-am stat langa computer, am fost intr-o vizita prelungita, eu sunt singura care modereaza comentariile pe blogul meu, deci nefiind conectata zi si noapte (iarta-ma), am amanat pana azi moderarile.
    Ti-as fi recunoscatoare daca n-ai mai trage concluzii fierte pe viitor, daca ai avea putintica rabdare, vorba lui nenea Iancu. In rest, repet, iti dau dreptate intru totul! Multumesc! 🙂

    Simona Catrina 30 august 2011 15:44 Răspunde
  • TM,
    tu stiai ca era o constatare-compliment dar te alinti. si bine faci!

    iana 30 august 2011 16:00 Răspunde
  • Draga Simona, nu trebuie sa ma „domnesti” pe FB ne cunoaste de prea mult timp si dupa cum stii sunt un umil slujitor al artei atat cat ma pricep eu si atat cat voi mai putea sa o fac… iarta-mi „nerabdarea” si conluziile impulsive expuse sunt om, si ca orice om pot gresi; dar timpul ma preseaza, au trecu 22 de ani si nu prea mai am rabdare, in speranta ca am fost inteles corect, seara faina!

    Florin Apostol 30 august 2011 16:26 Răspunde
  • Să şti că sa schimbat mult Festivalul mamaiei şi am dubi-dubi-şou-duadi-uadi cam scris corect dar mă asociez la ideia mia că critica m-ia âi juxtă.
    Ui-te că nam fost moderat deci blogul aceptă şi sluţiri ale limbi

    Omuldelamunte 30 august 2011 16:50 Răspunde
  • Omuldelamunte, exagerezi un pic! eu vreau sa o slutesc, ca imi permit acest lucru cu si fara moderatie 😉

    Florin Apostol 30 august 2011 17:34 Răspunde
  • ODLMV 🙂 Sa deschis sezonu’ de vin atoare 🙂
    Iana, fantomele se alinta ? 🙂 Eu vorbeam serios : sa venim fiecare cu invitati si sa vezi tu ce ne festivalim, ce meniu muzical o sa îmbuchetim, ce ne computerim dantuind 🙂
    Traiasca si înfloreasca Papaia Festival !
    Cat despre Mamaia : era un produs „cantarit” de politrucii culturali ai societatii de tip nou în laboratoarele de spalat capatani. Compozitiile erau mai mult de tip „Cantarea Romaniei”, din pacate, pe aceleasi calapoade învechite. Rar cand razbatea o piesa mai îndrazneata, mai nebuna (creativ), si rock aproape deloc. Muzicile de „estrada” de tip „sovietic” erau norma. E drept ca, in lipsa de altceva, Mamaia era o supapa, o fereastra cu vedere la mare, asa cum au fost cerbii si paunestii. Ca doar n-aveam ce vedea la televizor. Cate momente de „entertaintmant” oferea ceausismu’ ?
    Pagina asta merita rescrisa cu penita Simonei 🙂
    Atentie, ultimele bilete la „Papaia” sunt puse la bataie 😀

    Thomas Man 30 august 2011 17:37 Răspunde
  • La Papaia, eu o propun pe Mamaia Beyonce pentru că:
    „Două lucruri mă alină şi mă vindecă de boală/Damigeana când îi plină şi mândruţa când îi goală”
    http://www.youtube.com/watch?v=KaasJ44O5lI

    Omuldelamunte 30 august 2011 18:07 Răspunde
  • Thomas Man, nu sa deschis sezonul inca … Sinteza facuta Festivalului Mamaia, arata cat de inversunat esti impotriva mea :)) dar nu numai.., si impotriva Muzicii Usoare Romanesti in general; asta e… nu o asculta, nu te obliga nimeni 🙂
    Cei care conduc astazi Romania, sunt copii celor de atunci in majoritatea domeniilor de activitate
    rescrie tu pagina cu penita nu pune pe altii… 😉
    semneaza:
    un om care a trecut prin laboratoarele de spalat creier ale comunismului…
    ….(a fost un pamflet)

    Florin Apostol 30 august 2011 18:14 Răspunde
  • Florin, e ok, ma bucur ca am ajuns la aceeasi concentratie a perceptiei, ca sa ma exprim bombastic 😀 In rest, incearca sa nu iei personal consideratiile noastre, chiar daca esti artist, fiindca noi ne legam tocmai de stricaciunile din fenomen, nu de oamenii care slujesc arta. Inca o data, bine ai venit aici…

    Simona Catrina 30 august 2011 19:19 Răspunde
  • stau in pat si,citind randurile de mai sus,rememorez cu nostalgie o frumoasa seara de vara,care se intampla acum vreo 10 ani…pe aleile parcului(acum defunct)Tabacarie,ma indreptam nerabdator impreuna cu cativa prieteni spre Teatrul de Vara..era concertul Pasarea Colibri.Ne-am imbulzit pe trepte,nerabdatori sa-l auzim pe Motu Pittis si compania…Am trait la intensitate maxima acel concert,stand in picioare,inghesuiti unul in altul,fredonand fericti.Duminica seara,acelesi alei,alta atmosfera..Parcarea mall-ului ce,mai nou,tine loc de parc,era plina ochi si,pentru moment,am crezut ca nu vom avea loc in sala.Chiar ii spuneam Laurei(sotia mea):”Uite,lumea inca vine la Festival,sa vezi ca nici nu mai gasim bilete!”.Apoi,mi-am dat seama ca aglomeratia era la mall..nu la festival,nu spre locul care altadata se umplea de tineri dornici de muzica buna ci spre un cappucino plictisit servit intre 2 fonfleuri la moda.Am intrat la Festival,bilete inca la discretie,sAla destul de populata,atmosfera de cinema..miros de floricele si cola la jumate.I-am primit cu drag pe cei de la Cargo si ne-am ascuns bucurosi in spatele unor copii de 15 ani,care au trait la intensitate maxima piesele pe care si ei si noi le stiam pe dinafara.Am plecat relativ bucurosi,gandindu-ne ca totusi mai exista o mica sansa,mai sunt si copii care-si trAiesc tineretea normal(sau anormal,dupa noua ordine mondiala).Parcarea de la mall se golise intre timp,era timpul ca opulenta sa se mute in cluburi.In timp ce scriu aceste randuri,la Pro se succed doua stiri;Borcea minunatul si mirobolanta sotie se indreapta spre Miami(Doamne,mi-l tot imaginez pe Vanghelie pronuntand) sa-si savureze o binemeritata luna de miere in timp ce,un grup de tineri(asi in informatica,dupa spusele reporterului)au fost arestati pentru clonare de carduri.Intrebarea fireasca vine:Mai bine se apucau sa vanda butelii sau sa creasca oi?Poate acum plecau si ei la Miami…Intre somn si trezie,nevasta-mea constata resemnata:”Doamne,in ce tara traim!”.Ma gandesc resemnat ca are dreptate si sting lumina si televizorul.Noapte buna Romania,wherever you are!

    Andrei Cristescu 30 august 2011 22:03 Răspunde
  • Florin Apostol, nu-s înversunat împotriva ta, nici macar nu stiu cine esti, te asigur. Cu muzica „usoara” romaneasca, cea IMPUSA (cea care trecea pragul cenzurii si tr sa reprezinte 30% în discoteci) în anii de ceausism, am ce am, e drept, pt motive pe care nu le voi depana aici (as putea scrie un tom de cateva sute de pagini pe tema asta 🙁 si f putine în favoarea ei, a muzicii agreate de sistemul omului nou.
    Penita Simonei este fara îndoiala mai stralucitoare decat a mea 🙂
    ODLMV, asta-i refrenul pe care-l alegem ca motto la Papaia Festival ? 🙂

    Thomas Man 30 august 2011 23:02 Răspunde
  • Al doilea cantec din Papaia First Edition Festival ? O piesa rasucita în dedicatie pt Iana ? Televiziune la Radio ? Cate ceva din toate si putina dragoste eterna :
    http://www.youtube.com/watch?v=uwYM2t22h_E&feature=player_embedded

    Thomas Man 30 august 2011 23:43 Răspunde
  • @Thomas- aşa să scrie pe frontispiciul de la Papaia Festival. Cele două lucruri…

    Omuldelamunte 31 august 2011 0:57 Răspunde
  • Done, ODLMV 🙂
    S-ar zice c-am pus (doua) baze cam acide la Papaia Festival 🙂
    Se adunara 2 prezentatori dar :
    Unde ni sunt prezentatoarele ?
    Si :
    Pana cand ne suporta locatia ? 🙂
    Sau :
    Ghici cine vine la mina 3, adica la Show nr 3.
    Cate întrebari si nicio Andreea Banica.

    Thomas Man 31 august 2011 16:37 Răspunde
  • S-a tras cortina (peste Papaia noastra ?) 🙂
    Pai eu stiam de ceva cu the show must go on !
    Avem o problema festivaliera.

    Thomas Man 1 septembrie 2011 2:28 Răspunde
  • „Graul de toamna este asigurat.”
    Am fost banuit de grave reticente fata de muzica romaneasca. Am, fireste, rezerve mari în fata cepelor umile si degerate, napilor crescuti si aliniati cu stropitorile regimului ceausist si „oilor placide”, dar cat de mult admir ceapa de Buzau neaosa, morcovii crescuti anapoda cu codita razvratita si catarii inventivi !
    Asadar, spre limpezeala, un Festival romanesc si demn fara Timpuri Noi nu se poate concepe.
    Bun venit la Papaia First Edition acestui mamut autentic al muzicii carpato-danubiene :
    http://www.youtube.com/watch?v=nu0h-gZxmZI

    Thomas Man 1 septembrie 2011 13:46 Răspunde
  • Anunt de piele :
    Oferim geanta Gucci curajoasei prime prezentatoare de la Papaia First Edition Festival :
    http://www.youtube.com/watch?v=QFJ0RPAXkMQ

    Thomas Man 2 septembrie 2011 9:07 Răspunde
  • Mai rasfirate, fetelor,nu trebuie sa va înghesuiti asa, sunt locuri în fata la Papaia 🙂

    Thomas Man 2 septembrie 2011 9:08 Răspunde
  • Am gasit o Lady gata sa prezinte Papaia Festival, ba, mai mult, gata sa-si puna rochita randunicii de mireasa peste forme. E un pic tichi tichi dar nici noi nu suntem mai breji :
    http://www.youtube.com/watch?v=X9YMU0WeBwU&feature=player_embedded

    Thomas Man 2 septembrie 2011 17:26 Răspunde
  • Uauuu ! Toata scena asta uriasa, bantuita odinioara de fantome faimoase cu vorbe mestesugite, doar pentru mine ? Greva generala printre spectre ? Unde-s entitatile de altadata ?
    Muntele s-a întors la muntisoarele lui, Una la unicatele ei, Trecatoru’ nu mai trece, Iana s-a repliat printre nordamericani.
    Pana si marinaru’ a intrat la apa.
    Si toti ceilalti au dat bir cu fugitii.
    Eu nu ma dau batut. Nici de Angelina Jolie.

    Thomas Man 2 septembrie 2011 22:10 Răspunde
  • Iata ca fac si pe Hermes, mesagerul.
    Vesti bune de la Simona, daca e sa ne luam dupa arabescurile ideilor si potriveala sintagmelor :
    http://www.dailycotcodac.ro/2011/09/lista-buna-pista-falsa/
    Ne fericim si cu cotcodaceala prin vecini 🙂

    Thomas Man 2 septembrie 2011 23:02 Răspunde
  • Am o piscina întreaga doar pentru mine ?
    Atunci tine-te balaceala 🙂
    Zodia Pestilor în Fecioara ? 😀

    Thomas Man 3 septembrie 2011 12:07 Răspunde
  • Da, Al, esti si juriu si posesor de vocalize, cu note maxime la interpretare, si, daca ma gandesc bine, chiar si baiatu’ de la lumini : ). Io spun sa nu cumva sa-ndraznesti a te plictisi pe-aici, pari in forma de zile mari, iar unii dintre noi vin sa vada cat de cuminte ai fost; ca festivalist se vede cu ochiul liber!

    Una 3 septembrie 2011 14:50 Răspunde
  • Multumesc de portretizare, Una 🙂 , ai pensula indulgenta cu moaca mea paramuzicala 🙂
    Ca sa schimbam nota, s-o punem pe bemoli, pt aducere aminte sau recul necesar, iata o pagina dintr-un festival concurs de muzica usoara la nordcoreeni :
    http://v.youku.com/v_show/id_XMTg5NDk5ODY0.html

    Thomas Man 3 septembrie 2011 20:17 Răspunde
  • Mersi si eu pentru aceasta trimitere la floarea din gradina: ). Nu-i rau sa ne amintim cand si cand ce-am fi putut broda prin vietile noastre in cazul in care ne calificam pentru o prelungire a experimentului frate de sange N.Coreea. Geografia ce ne-a salvat, probabil..

    Una 3 septembrie 2011 21:53 Răspunde
  • @Thomas- solista nordcoreeană interpretează un cântec pe care l-a cântat şi Gigi Marga.
    Cuvintele sunt de-o covârşitoare naturaleţe: „spic-de-grâu, spic-de-grâu/ am căzut azinoapte-n râu/ m-am udat pe pantaloni/Imi dă ţara ş-alţi şoşoni”. Câtă gingăşie dusă-n străfunduri…

    Omuldelamunte 3 septembrie 2011 22:37 Răspunde
  • ODLMV, ce umid lirism in versurile astea cerealiere ! 🙂
    Gigi Marga e un fantasm bisexual ? Sau o dizeuza de pe vremuri cu sex nedefinit ?
    „Floarea din gradina”, Una, o redundanta cu pistil 🙂

    Thomas Man 3 septembrie 2011 23:28 Răspunde
  • @Thomas- Gigi Marga a fost o interpretă de muzică uşoară românească cât se poate de bătrână.
    Cântecele ei erau foarte apreciate de conducerea de partid şi de stat şi zugrăveau dragostea faţă de oameni şi holde, nu ca astăzi faţă de ţâţe şi blonde.

    Omuldelamunte 4 septembrie 2011 11:18 Răspunde
  • Faptul ca nu exista creatie profestionista, selectie, jurizare corecta, le consider motive suficiente pentru caderea in derizoriu a spectacolelor.

    Genevieve 4 septembrie 2011 12:47 Răspunde
  • ODLMV, lamuririle tale sunt rauri de miere si lapti 🙂 Adica Gigi Marga era un fel de Gica Petrescu la feminin care se ducea-n holde cu oamenii din dragoste pentru partidul iubit si le canta în cucuruz ? 🙂 O gheisa dunareana ideologizanta, un fel de nimfa rosie care le sucea mintile muncitorilor si taranilor patriei ca sirenele din Odiseea ? Si tu ai scapat cu ceara în urechi si legat de catarg ?
    Asteptam explicatii desenate de vaporean 🙂 El cunoaste catargul ca pe buzunarul propriu.

    Thomas Man 4 septembrie 2011 13:01 Răspunde
  • ”Meciuiri” pe-aici cu pistil si prea-plinuri de stil: ) Sunt tentata sa cred ca doamna iubitoare de holde se numea Gigi si avea nume de familie feminin, dar, se intitula pe scena ca in cataloagele scolare: nume plus prenume.
    Al, mai prestezi ceva azi la sectiunea interpretare, sau ai tras jaluzeaua peste Papaia?: )))

    Una 4 septembrie 2011 17:11 Răspunde
  • Mai prestez, Una 🙂 , raman cu jaluzelele întredeschise si noaptea ! 🙁
    Niste invitati epigonistici din familia Nirvana, Foo Fighters, care ne demonstreaza de ce tr. s-o mai rarim cu alcoalele (exceptand zaibarul si buzele partenerului 🙂 :
    http://www.youtube.com/watch?v=TqsAlDEnmSA
    Ochii mari si gura mare : Arlandria, doamnelor si domnilor !

    Thomas Man 4 septembrie 2011 20:03 Răspunde
  • Primiţi în Festivalul Papaia şi prelucrări orchestrale de excepţie, sau o dăm numai pe muzică sucită?
    http://www.youtube.com/watch?v=56Vo63WCdZE&feature=related

    Omuldelamunte 4 septembrie 2011 21:25 Răspunde
  • Primim si cu sorcove de exceptie, ODLMV ! 🙂 Daramite o prelucrare labiala compusa 😀
    La Papaia, schimbul voluntar de saliva este un exercitiu pt incalzirea vocii.
    Ventuze vesele pt refrene vesele ! 🙂

    Thomas Man 4 septembrie 2011 22:50 Răspunde
  • De-i goni fie norocul,
    Fie idealurile,
    Te urmeazã în tot locul
    Vânturile, festivalurile !
    Wellcome All The World To Papaia First Edition Festival !
    Pilula de somn, cu Piers Faccini :
    http://www.youtube.com/watch?v=ORbgyfvC9is

    Thomas Man 4 septembrie 2011 23:26 Răspunde

Dă-i un răspuns lui Simona Catrina Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Menu Title